Jak zachęcić klienta do współpracy z agencją nieruchomości

Spowolnienie gospodarcze, nieufność banków wobec klientów oraz szereg jeszcze innych czynników powoduje, że bardzo mało jest transakcji zawieranych na rynku nieruchomości, sprzedają się tylko na w miarę dobrym poziomie mieszkania nieduże, maksymalnie do 50 metrów kwadratowych powierzchni, ewentualnie małe domy w atrakcyjnej lokalizacji i super dobrej cenie – cała reszta nieruchomości czeka już od dawna na swoja kolejkę. Tymczasem liczba agencji nieruchomości w ostatnich latach nie zmniejszyła się, a wręcz odwrotnie – przybyło kilkaset nowych agencji pośrednictwa nieruchomości. To powoduje, że bardzo jest zdobyć klienta, który ma do sprzedania akurat nieruchomość na tyle atrakcyjną cenowo i nie tylko, że jest realna szansa na jej sprzedaż, a więc zarobienie realnych pieniędzy. Taka sytuacja wytwarza ostra konkurencje pomiędzy poszczególnymi agencjami, które w walce o klienta, jego nieruchomość, starają się angażować maksymalne siły i sposoby – jednym z nich jest obniżanie prowizji, jaka jest proponowana dla klienta w przypadku znalezienia kupca na jego nieruchomość.

www.quadrat.pl

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here