Co warto zamieścić w CV?

CV powinno być tak skonstruowane, aby zawierało o nas jak najwięcej pozytywnych informacji. Jest ono naszą wizytówką, zatem musi przyciągać i zachęcać do zaproszenia naszej osoby do kolejnego etapu rekrutacji. Musimy zadbać również o zamieszczenie w nim odpowiedniego zdjęcia – najlepiej na wzór zdjęcia legitymacyjnego. Oprócz informacji o danych osobowych, wraz z namiarem kontaktowym, należy również podać informacje o wykształceniu oraz posiadanym doświadczeniu zawodowym. W CV warto jednak wyróżnić się na tle innych kandydatów. W tym celu wpisujemy szkolenia oraz uzyskane dzięki nim certyfikaty. Najlepiej wpisać rok, nazwę organizatora ii rodzaj warsztatu. W dodatkowych informacjach w CV najlepiej wpisać znajomość języków obcych, oczywiście zgodnie z prawdą, gdyż pracodawca może je zweryfikować już podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Co więcej, w tej rubryce wpisujemy także informacje  z zakresu znajomości obsługi komputera i Internetu, prawo jazdy (jeśli wymagane jest na dane stanowisko) czy też inne, nasze specjalne uprawnienia. Na zakończenie warto dodać nasze specyficzne zainteresowania.

www.edukacjainformacyjna.pl

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here